Samen

Maak

kennis met

onze school

Speciaal voor peuters en kleuters

OPEN DAG woensdag 13 maart  2024 8:30-12:30 uur

Op onze school...

... mag je in je eigen tempo groeien.

Wij bieden alle ruimte aan nieuwsgierige onderzoekers. Op onze school is namelijk overal wat nieuws te ontdekken. Onbezorgd en in een veilige omgeving die jou nóg nieuwsgieriger maakt. In de groepen ontmoet je andere kinderen. Soms ouder, soms even oud en soms juist jonger. Niemand is hetzelfde en daar leer je veel van. Voorop staat dat jij mag zijn wie je bent!

... gaan we uit van wat je kunt.

Wij kijken goed naar je interesses en talenten en praten er met jou over. De meester en de juffen doen hun uiterste best om je interesse, je talent en je eigen tempo te volgen en helpen je op een manier die bij jou past. Speciaal voor jou wordt er een doelenboekje voor een periode van een half jaar gemaakt

... luisteren we naar jou.

Wat jij te zeggen hebt, vinden we heel belangrijk. Daarom luisteren we goed naar je en houden we rekening met wat je nodig hebt om te groeien. Tenminste 2 keer per jaar is er een gesprek met jou en je ouders/verzorgers om te zien wat voor jou de beste stappen zijn om verder te groeien.

... helpen we je het zelf te doen.

De meester of juf helpt je om steeds zelfstandiger te worden. Zelfstandigheid geeft een goed gevoel. Wat je zelf kunt hoef je niet aan anderen te vragen. Al mag dat natuurlijk altijd!

... maken we leren interessant.

Als je belangstelling voor iets hebt, dan wil je erover leren. Onze school sluit aan bij jouw natuurlijke interesse. Daarom is leren hier plezierig! Je mag zelf kiezen of je aan tafel zit of op een kleedje. En of je samen leert of liever alleen.

... voelen we ons verbonden met de wereld om ons heen.

We willen je helpen grip te krijgen op de wereld om ons heen. Want die is best ingewikkeld en verandert snel. Door alle technologische ontwikkelingen weten we niet hoe de wereld er later uitziet. Daarom willen we je niet alleen leren over vandaag, maar ook voorbereiden op later.

... begroeten we je met plezier als nieuwe leerling!

Op deze pagina leest u hoe u uw kind kunt aanmelden voor onze school.

School video

Sociale media

Volg ons voor het laatste nieuws ook op Facebook.